Nytt liv - ny blogg!

Hej kära läsare! (2st senaste inlägget) Detta har hänt;
Jag har gått ut skolan
Skaffat mig ett jobb
och flyttat hemifrån.

Det är allt i stora drag! Mer orkar jag nog inte skriva om det. MEN! Efter att ha flyttat hemifrån så bor jag nu själv i en liten etta i Tumba, strax söder om Stockholm. Livet känns förbannat trist och ensamt nu när jag bor själv och inte har min familj närheten. Vem ska jag äta middag med? Vem ska jag prata med? Vem ska jag bolla alla mina funderingar och tankar med?

Vad kom jag att tänka på då? Jo, min gamla lilla blogg. Varför inte dela med mig av allt det dära här!? Perfekt! Då slipper jag ju kanske behöva gå runt och prata med mig själv..eller det kommer jag nog göra ändå. Om jag har en fråga och ställer den till mig själv, så får jag ju det svaret jag vill ha tillbaka! Bra va? :) oftast iaf..det kan ju vara fel.

Hur som helst. Detta händer just nu;
Jag ska strax gå och laga mig lite middag. Vad det blir, vet jag inte riktigt än.. Sitter samtidigt och tittar ut på de stora mörka snömolnen som ligger tunga över Tumba just nu. Det ser inge kul ut. Och då måste jag ju berätta för er att i mitt jobb ingår det en snöjour som jag har. Tack och lov har jag inte blivit utringd idag, än. Men nu ser det ut att bli kallare inför natten så ja..man kanske får åka ut och sanda imorn bitti iaf. Typiskt, vi som precis plockat av alla sandspridare på våra traktorer och börjat mekka ihop sopmaskinerna. Värsta bakslaget..

Kommentarer
Postat av: Emelie

När du skriver sådär känner jag mig dålig som inte kan göra nått för att du ska känan dig mindre ensam;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback