Test.

Detta är ett test som gjordes på dagis runt om i landet.

Dagisbarnen fick följande fråga:
"- I vilken riktning kör bussen på teckningen nedanför?"
image63
Titta noga på bilden och se om du kan komma på svaret.
(Du får välja mellan höger eller vänster riktning) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vet du fortfarande inte åt vilket håll bussen åker? Tänk efter lite till innan du går längre ner på sidan. Där hittar du svaret.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja okej, då avslöjar jag det:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Alla dagisbarnen svarade "Vänster"

När vi frågade dom "- Varför tror ni det? Varför kör bussen åt vänster?"
Svarade de "- För man kan inte se dörren!"

Jävla skitungar, jag kunde då inte klura ut det. Kunde du? Skriv en kommentar!

Kommentarer
Postat av: dontri

Sjukt! jag som kände mig smart som en get när jag tänkte att bussen stod stilla...

Postat av: NewMe

Hoppsansa, nu känner jag mig som världens mest korkade. =D

2007-03-22 @ 20:04:56
URL: http://newme.blogg.se
Postat av: Blue

Nej jag kunde inte klura ut det.

2007-03-25 @ 17:33:47
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback