McBeth på Dramaten.

Jo jag tackar! Teddie som bjöd med mig på Dramaten ikväll där vi såg Shakespares grymma drama-föreställning McBeth. Långtråkig men bra? Det var nog det vi båda kom fram till att den var. Och, att vi nog skulle ha läst på lite om pjäsen innan vi såg den. Allt var lite "luddigt" om jag får beskriva den.. Men det var trevligt i alla fall, nu har man ju sett den.

Idag var sista dagen på mässan innan den imorgon öppnar för allmänheten. Allt är klart nu och på eftermiddagen lämnade vi vår monter. Den har verkligen blivit jättefin. Jag är så stolt över mitt gäng som vi är som tillsammans byggt upp den! Grymt jobbat allihopa!

Vid fyra-tiden så åkte jag och Karåla iväg på ett jobb som hon hade bjudit med mig på att göra. (säger man så?..det lät lite konstigt. Aja, ni fattar..) Det var i ett område i Nacka, en radhuslänga, en äldre dam som ville ha hjälp med att såga ner en Hägg. Det var lätt ordnat. Samtidigt så kom grannen och bad oss att titta på deras träd och klippa lite på det. Och det hann vi med. Det tog väl inte mer än en timme typ allt som allt. 200kr (katsching!) rakt in i plånboken. Nöjd :)

Och nu sitter jag här, nyligen hemkommen från Dramaten och allt. Jag har absolut inget att göra. Kollade runt lite på nätet och hittade på Arlas hemsida att man kunde svara på fem frågor och sen om man svarade alla rätt så fick man en affisch hemskickad. Jag svarade alla rätt på en gång :) Så nu får jag väl en affisch hemskickad..
Spana in frågorna:
Vinn en affisch!

Tjohej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback