Ingen jakt.

Nä, det blev ingen jakt på våren idag. Jag hade ingen lust, och det hade inte vädret heller.

I förmiddags så var jag och tittade på två äppelträd som jag har fått i uppdrag att beskära. Mitt första jobb! :)
Det var rätt mycket och det var två riktigt stora träd också.
Efteråt så åkte jag till Emilia och så käkade vi lunch tillsammans. Jag köpte med mig köttbullar och saft. Det var en trevlig lunch.Sen åkte vi och hälsade på Empa. Hej!..typ. Sen åkte vi till Statoil och sen lämnade jag av Emilia hemma hos sig och så åkte jag hem. Sen har jag pluggat typ hela kvällen.
Jag tog ett break och åkte iväg med Johan till Media Markt och köpte ett spel och ett USB-minne. Kan va bra till skolarbeten och så.. alltså USBn :)

Snart är det Lost! :D Den enda serien som jag följer.. grymt. Imorn är det skola.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Du är utmanad ;). Kolla min blogg så får du se. Kram!

Postat av: Emelie

Du hittar dina vårtecken snart, ja lovar:) <3

2007-03-12 @ 20:27:10
URL: http://beautifulminds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback