I love you I do.

Äntligen Fredag! Jobbig och stressig vecka. Har varit så himla trött idag. Imorse när jag skulle åka till jobbet med bilen så när jag skulle köra upp på motorvägen så körde jag åt helt fel håll! Jag åkte söderut istället för norrut. Ja det var ju bara till att vända vid nästa avfart.. Slocknade direkt när jag kom hem vid halv två och sov till halv fem. Grymt skönt.

Ska gå ut ikväll. Orkar egentligen inte men jag har lovat. Imorn så ska jag, mamma och pappa åka på bilutflykt. Det blir Enköping, Västerås och sen ett stopp hos farmor i Uppsala. Det blir nog trevlig.. Kommer väl sitta bakfull hela vägen. Bakfull i baksätet. Och på söndag ska jag jobba. Fullt upp!

Spana in den här musikvideon. Den här låten gör mig glad!

Jennifer Hudson - I love you I do


Trevlig kväll!
/F

Kommentarer
Postat av: Empa

Det var trevligt att du gick ut tycker jag!
Tack för dansen! haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback