Hipp hipp hura!

Hura hura hura!! för det underbara vårväder som vi haft idag. Det rimmade nästan ;)
Andra dagen på praktiken och det gick ju som smort. Kändes som om dagen var över på ett kick!
Var i Hagaparken redan klockan sju och mötte Anders utanför kontoret. Senare på dagen skulle det komma hit stadsbesök till Haga slott, så han åkte iväg och gjorde snyggt framför slottet medans jag tog den lilla golfbilen och åkte ner till häcken. Där mötte jag Malin.

Malin, som också jobbar på Kungliga Djurgårds Förvaltningen, fast i en annan del, bodde i det hus som hade häckarna som vi klipppte runt omkring. Jättretrevlig tjej. Vi började klippa och vi pratade jättemycket. Sen kom Anders igen. Det var dags för frukost.

Återigen satt jag ensam i matrummet på kontoret, återigen med P4 som sällskap. Inte heller idag vågade jag ändra kanal. Aja, det gjorde väl inte så mycket. Det var nyheter och visste kan det vara bra att uppdatera sig lite när man inte läser tidningen.

Efter frukosten så gick vi tillbaka till häckklippningen.. Jag vet egentligen inte varför jag sitter och skriver så detaljerat hela tiden. Nu avslutar jag det här kort. Det får bli tråkigt, okej.. men jag är trött. Jag orkar inte skriva.
Vi klippte på den där häcken hela dagen och vi kommer troligtvis fortsätta imorn. Malin bjöd på fika på eftermiddagen; Kärleksmums och te. Det var gott.

Måste studsa i säng nu. Annars kommer jag vara som en isbjörn i Sahara imorgon.. helt jävla lost.

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback