Ärlighet varar längst.

Usch vad trött jag är. Det känns som om jag varit så aktiv idag. Och jag har gått jättemycket! Det blir så när man inte har bil. Har jag berättat förresten vad som hänt den? Det har gått hål i bränsleslangen så när man startar bilen så rinner det typ ut bensin. Jävla skit alltså. Varför ska det vara så mycket problem med min bil.. :(

Ikväll är det badminton. Kom igen nu Fredrik! Det har gått så uruselt dom två senaste gångerna.. Jag måste tagga till lite nu. Peppa mig själv! Hupp hupp hupp!!

Imorn ska vi grabbar åka till Tobbes land och fiska över dagen. Vi startar på morgonen, tidigt, och kommer hem runt middagstid. Det ska bli riktigt nice! Hoppas det blir fint väder också, men det tror jag nog.

Här kommer en lång lista på lite saker. Hittade den på nätet. Kopiera gärna och gör din egen lista.

Tjofräs!

Tio första
Första bästa kompis: Gunnar
Första bil: Opel kadett GT -88
Första kärlek: Elena
Första husdjur: en kanin vid namn Floppsy.
Första semester: Åland
Första jobb: julkortssorterare på Posten
Första köpta skiva: kommer inte ihåg
Första riktiga kärlek: Elena
Första piercing: har ingen
Första konsert: tror det var Electric Banana Band i Globen för typ 12 år sen.

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: en Cider Fläder/Lime 2,25% i förrgår till middag.
Senaste bilfärd: till älvsjömässan igår
Senaste filmen du såg: Ice Age 2
Senaste ringda telefonsamtal: Mamma
Senaste bubbelbadet: vecka 3 i Åre med gänget!
Senaste spelade cd: det var någon blandskiva som jag gjort själv
Senaste kyss: ett tag sen
Senaste gången du grät: ett tag sen
Senaste måltiden: Middag: Fläskkotlett med pasta och en leverpastejsmacka efteråt.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning?: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Ja :(
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: Ja
Busringt till någon: Nej, det tror jag inte i alla fall..

Sex saker du gjort idag:
1. varit på Älvsjömässan - Nordiska Trädgårdar
2. ätit lunch med Gunnar
3. varit på Systembolaget
4. gått promenad med Ella
5. pratat i telefon
6. suttit på en uteservering och druckit Fanta

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. min bil
2. min mobiltelefon
3. min säng
4. min fåtölj
5. min dator

Fyra personer du kan berätta allt för:
fyra av mina bästa kompisar

Tre val:
Blått eller rött? blått
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Utbilda mig och sedan få ett bra jobb som jag trivs med och
2. flytta hemifrån och bilda egen familj

En sak du ångrar: Att jag inte har vågat ta chansen när den funnits.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHA! kolla min då..

Postat av: Emelie

Lilla lilla sötnos;)..

2007-03-30 @ 16:25:47
URL: http://beautifulminds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback