Allright.

Jag vet att jag inte skrivit på några dagar nu. Dels är det jag som inte haft tid att skriva och egentligen inte heller orkat, men sen så när jag skulle skriva här om dagen så gick det inte att gå in på sida. Ni vet den där klassiska texten "Sidan går inte att visas". Typiskt.

Aja, men nu är jag tillbaka. Det känns väl bra? Bra är det i alla fall inte för mig just nu. Jag är otroligt bakis.
Det började igår med att vi var ute några stycken från klassen på ett ställe som heter Mest Bar&Kök på götgatan. Vi åt och vi drack.. väldigt mycket. Notan blev hög. Jag brände 400kr. Och sen var jag dum nog att gå vidare. Fast jag hade lovat mamma att möta upp lillebror och se till att han kom hem ordentligt. Så jag ringde upp honom och då var han och hans klasskompisar på Star Bar vid Fridhemsplan.

Så jag åkte dit.. på något sätt =/

När jag kom dit var festen i full gång. Det var massa en himla massa folk där. Det första som händer är att jag blir bjuden på två shots. Och efter en stund beställer en av Johans kompisar in en hink öl och bjuder mig.

Efter nån halvtimme kommer Ragge och Jonte dit. Det var ös. Vi blev inte kvar så länge och vi tog en taxi hem allihopa tillbaka till Åsen. Sen kommer jag inte ihåg något men jag somnade väl antagligen direkt. Somnade säkert snett också för jag har så jäkla ont i nacken idag. Aaj..! =(

Kanske skriver mer senare idag! Ikväll är det badminton =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback