Nytt år, nytt inlägg

Allright allesammans.. kanske är dags att börja skriva här igen efter ett litet uppehåll. Sista jag skrev här var när jag gjorde min praktik och det var ett bra tag sen.

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att få släppas in i klassrummet. Tog bilen hit idag. Fredag - bildag. Det är så skönt att få komma hem snabbare på fredagar än att behöva sitta och åka kommunalt i 1½ timme.. nä fy blä!
Åh.. imorn drar vi till Åre. Jag, Gunnar, Tobbe, Adam, Rasmus, Jonas, Sandra och Camilla. Shit va kul det ska bli! :) Vi är blir borta en vecka, lördag - lördag. Vi har hyrt en lägenhet som vi ska bo i.

Vad har hänt annars då?
Jo efter min praktik där när jag hade slutat skriva här i bloggen, så drog jag, pappa och lillebror till Florida :) Det var en fantastisk resa, helt underbar! Soligt och vackert väder hela veckan. Runt 30 grader i luften och 28 i vattnet. Vi shoppade en massa, gick på Universal Studios, besökte Nasa Kennedy Space Center, solade, badade, såg delfiner, sköldpaddor, alligatorer, ödlor och en hel del fina solnedgångar :)
Och så badade vi i mexikanska golften. Oj vad salt! Har aldrig badat i något saltare vatten förut.. hehe :)

Ja efter Florida var det tillbaka till skolan igen. Har väl inte hänt så mycket.. varit sjuk typ. Haft en förbannad irriterande hosta nu i i sådär 11 veckor. Varit hos läkaren 5ggr, tagit röntgen och prover men dom vet inte vad det kan vara.. Nu börjar det i alla fall bli lite bättre. Fick kortison mot hostan sist jag var hos läkaren och jag antar att det är det som hjälper och börjar verka.

Elena och hennes systrar var på besök här över jul. Det var kul att få träffa henne igen. Senast vi sågs var på arlanda flygplats i början på juni, när dom flyttade. Det var väl då allt gick åt helvete också.. men det var ju inte så mycket att göra åt.


Oj nu kommer läraren!. skriver mer sen. hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback