What about it.

Fy vad ont det gör i öronen! Det liksom sticker till och då gör det förbannat ont.. Och halsen är inge bra den heller. Jag ringde ner till vårdcentralen och fick en jourtid kl 19.40. Jag vill inte vara sjuk på sportlovet så lika bra att kolla upp vad det är innan det bryter ut helt.

Jag och mamma var iväg på eftermiddagen och hämtade arbetsbyxorna och skorna som vi beställde i måndags. Nice.

Har precis ätit middag och diskat. Haha, Remmi är så söt. Han ligger på fotpallen i vardagsrummet och Tittar på Viasat Nature. Det är ett program nu som handlar om fåglar. Väldigt intressant tycker han.

På bilderna nedanför ser ni Remmi. Dom är tagna idag, när han hjälpte mig att städa rummet. Eller, han hade fullt upp med att titta på alla fåglar som flög förbi.. det var nog mest jag som städade.

remmi3
remmi2
remmi1



Se vad fint jag skottade tidigare idag :)

skottat

Skriver mer efter jag kommit tillbaka ifrån läkaren. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback