Trött!

Kakorna satt fint!.. blev inte så många, men dom var goda. Jag hjälpte till att baka :)

Glömde berätta om igår!
På kvällen så var jag och spelade biljard. Det var en av dom trevligast kvällarna jag haft på väldigt länge. Och sällskapet kunde inte ha varit bättre.
Blev sent.. är väl därför jag är så himla trött nu. Vi fick vänta 1½ timme innan vi fick ett bord att spela på. Klockan tolv kunde vi börja köra.
Jahapp! imorn så är det skola igen.. börjar 12.20. Har en klipptid inbokad kl 10 så jag måste gå upp relativt tidigt iaf..

Jaha nähe, är det dags att gå och lägga sig nu då?
Jo jag tror det. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Martin Malmström

Tjohej! det var gryyyyyymt! puss

2007-02-20 @ 17:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback