Time for some writing

Så var det äntligen fredag. Herrejösses vad skönt! Den här veckan har gått väldigt långsamt och det har varit jobbigt med mycket plugg och möten. Jag är så trött så jag fattar inte ens att jag orkar skriva ett inlägg. Men jag har ju lovat vissa att uppdatera här lite oftare..

Ikväll är det fest med några ifrån klassen. Det ska bli skoj! Det har pratats om att spela spel, åka pulka i vasaparken och dricka alkohol. De sistnämnda sakerna kanske inte är så bra att kombinera, men vi får se hur vi gör. Nu regnar det ju :( ..kanske inte finns någon snö där i parken. Aja, huvudsaken är att vi får det roligt. Och det tror jag absolut vi kommer att få! :)

Idag har jag tillsammans med två i klassen gjort en trädinventering vid Bro Hof slott. En allé som sträcker sig från idrottsplatsen i Bro upp till Slottet/Golfklubben. Men vi tog bara en bit av den.. annars hade det blivit för mycket. Tror vi gick igenom uppåt 80 stycken träd. Det var kallt och inge kul alls att traska omkring där i snön och i leran.

Städade sen när jag kom hem, med resultat faktiskt! Var en sväng på systemet också och inhandlade diverse saker till ikväll. Och nu måste jag springa iväg och duscha och sen försöka hitta något att ha på mig ikväll. Kanske måste ta något att äta också..

Skriver kanske möjligtvis imorgon. Beror på om jag har tid. Har förbaskat mycket plugg!

Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad kul att du börjat vara seriös igen....
keep up the good work! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback