Riktigt nice..!

Så var det då äntligen helg! Idag är det lördag den 10 februari. Det är strålande vackert väder ute och jävligt kallt. Jag är glad idag. Det får gärna vara hur kallt som helst för idag slipper jag stå ute och frysa som jag gjorde i onsdags, då var var ute i sex timmar! Studiebesök på Waldemarsudde och Skansen.. dom två sista timmarna på det sistnämnda stället kunde jag inte känna mina fötter. Det slutade med att när jag väl kom hem dog jag av trötthet i sängen och när jag vaknade tog jag knappt en timmes bad. Kände mig som en isbjörn utan päls.. (okej?)

Jaja, lördag som sagt. Har hunnit med ganska mycket redan känns det som. Var uppe tidigt och tog det lugnt på förmiddagen. Städade och fixade lite.. sen åkte jag iväg med Gunnar, Tobbe och Sandra till Kungens Kurva och sprang runt i lite affärer där. Åkte sen hem och nu gör jag inte så himla mycket..tar det lugnt typ. Ska väl ta mig något att fika kanske..
Mamma och pappa är på födelsedagsfest. Brorsan och jag är hemma själva. Vi får väl ta och hitta på något snart.. det här med att bara sitta framför datorn känns dött. Kanske ska sova en stund? Alltså jag, inte tillsammans med brorsan..

Ikväll ska jag spela biljard. Det ska bli riktigt kul! :)


Höll på att glömma; igårkväll var jag på bio och såg The Holiday. Vilken härligt film! :) Den kan jag verkligen tipsa om!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback