Min hamster har Alzheimers

Var ifrån får du alla dina små uttryck? Haha, min lillebror har talat.. Vid matbordet när vi käkade middag så läste han tv-tidningen och såg att Outsiders på femman skulle handla om Alzheimers och rubriken till programmet löd: "Mitt barn har Alzheimers"  ..plötsligt gjorde han om rubriken till "Min hamster har Alzheimers" ...haha! Knasboll.

Jaja. Kom nyss tillbaka från en lägenhetsvisning jag var på. Vet inte om jag nämnde det tidigare idag. Men jag var i alla fall och tittade på en lägenhet i Bredäng. Men nä, det var inget för mig.

Klippte ju mig i förmiddags, för det minns jag att jag skrev att jag skulle göra i alla fall. Det blev bra. Är nöjd :)
Nähepp, ska snart hoppa in i en dusch och sen tänkte jag kolla på nån film. Jag orkar inte göra ett skit idag känner jag. Jag är trött.

Men jag kanske skriver mer sen. VI får se! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback