Men jag vill inte vara normal!

Normal
Du är varken pretto eller utflippad. Du är Svenssonallmänbildad och trivs ganska bra med det. Samtidigt som du kan delta i diskussioner om ”Banan är ett bär, eller en frukt” så kan du också det senaste kändisskvallret. Du är helt enkelt normal! Tråkigt, eller hur?

Jag hittade ett
test på en sida. Och den här texten över då beskriver mig. Men jag vill inte vara normal! Jag vill inte vara som "alla andra". Jag bestämmer det. Jag är inte normal. Man ska va lite speciell. Jag är speciell.. på mitt eget sätt. Ja, ja så är det.
Haha. Jag gillar test. För dom stämmer oftast inte.. även om en del stämmer. Men den här stämmer absolut inte. Inte med den rubriken i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

För mig kommer du alltid vara speciell! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback