Köldhål.

Nu tänker jag klaga igen. Det är kallt i skolan. FÖR kallt! Jag är så himla less på det här nu.
När vi kom till klassrummet imorse så var det 15C. Det är fortfarande för kallt. Whatever.. är så jävla pissed of på det här nu. Dom får en chans till, sen... tänder jag en eld eller vad som helst som ger värme i klassrummet.

Jag har inte skrivit om det förut, men jag har ont i fötterna. Mina förbannade fötter gör mig galen.
I förrgår, igår och idag har jag vaknat med värk i fötterna. Det var ett tag sen jag hade det nu. Var till läkaren med det i november och han skulle skicka iväg en remiss till ortopeden. Jag är plattfot :( ..vad nu det betyder. För inte ser jag någon som helst skillnad på mina fötter eller någon annans. Säkert ett medicinskt begrepp, uttal eller vad det nu kan vara. Mamma tror bara jag har för dåliga skor. Dags att köpa nya?
Jag fryser så förbannat om mina fötter. Idag har jag tre par plagg på fötterna. Ett par vanliga strumpor, ett par jägarsockor och sen över det ett par stickad tofflor som farmor gjort. Och vinterkängor.

Måste gå nu. Min lektion börjar strax.
Badminton ikväll. Jag är sjukt pepp! :)

See yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback