Isn't she.

Igår slog min blogg rekord på antal läsare på en dag. Hela 18 stycken! Wow, får hoppas det håller i sig. Det här var ju riktigt kul. Jag hoppas ni gillar det jag skriver. Jag menar, det är ju bara jag som beskriver min dag och eventuellt dom tankar som jag delar med mig med er..

Idag är jag hemma sjuk, ont i halsen. Det är ju inte speciellt ovanligt när det gäller mig..
Jag gick upp halv sex ändå, åt frukost och gjorde mackor till fika rasten vid tio. Gick in i badrummet och gjorde mig i ordning. Jag tänkte att jag kanske skulle känna mig bättre om jag bara kom upp och iväg.
Men halsen gjorde ont och det kändes som om någon slipade en kniv och använde min hals som slipsten. HUÄÄÄÄ!!
Jag ringde Karåla och frågade om hon kunde ta med sig mitt arbete till skolan, eftersom det skulle vara inne idag. Så jag tog Johans bil, inte min eftersom min stackars älskling övernattat på någon dum verkstad ute i Kungsängen, och åkte iväg och mötte henne. Skjutsade henne till älvsjö station och så fick hon mina ritningar på min trädgård som jag ritat. Skönt att ändå få lämna in dom idag.

Sen åkte jag hem och gick och la mig i sängen. Slocknade direkt och vaknade sen vid tio igen. Gick upp och satte på lite skön musik för att komma igång. Klädde på mig och sen gick jag ut med katten. Eller, det var mer jag som gick ut. Remmi tyckte det var för kallt ute och tog inte mer än två-tre steg utanför dörren innan han rusade tillbaka in. Fegis!
Jag tog och skottade lite på uppfarten men det blev fort kallt och även jag gick in ganska så snart.

Och nu mina damer och herrear sitter jag här, skriver blogg och städar mitt rum.

Skriver nog mer sen.

Isn't she long gone by now
I heard she was livin' in a West Coast town
Sellin' marguaritas from a tiki hut on the beach
Didn't I see with my own eyes
That bus pulled away as she waved goodbye
I know I did
But somethin' keeps tellin' me
She's back again
Isn't she

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback