Hemma igen.

Så nu är vi båda hemma igen från Huddinge sjukhus. Det var inge allvarligt som tur va! :)
Men jag fick se den lille på ultraljud! :D Så himla fin. Det var verkligen häftigt att få se något så litet levande röra sig inne i hennes mage. Hur coolt som helst! Wow.. Längtar tills jag står där själv en dag och det är min lilla sötnos som ligger i mammans mage. Vilken känsla. Bästis, jag står vid din sida! Längtar efter att få se den lille framåt sommaren. Kan tänka mig vi gå där i sommar på en lång promenad med din nya barnvagn. 
Fattar inte att jag ska bli Gudfar! :D Det ska bli så kul! Och Emily, jag lovar att ta hand om henne väl och bara ge henne goda råd i livet och se till så att hon mår bra. Det är min uppgift och jag lovar att inte misslyckas med det! Hoppas du vet om det. Vi har ju känt varandra i 13 år nu så du borde veta hur jag är. Kanske var därför du valde mig som Gudfar också :) Lita på mig!

Har precis ätit middag  - Indisk Curry! Pappa du äger på att laga mat. Mums!
Ska strax hoppa in i en dusch och sen ska jag börja på ett skolarbete.
Skriver sen igen, förhoppningsvis.


Kommentarer
Postat av: Emily

MIn allra bästa bästis! såklart det var därför jag avlde dig som gudfar! vet att min dotter inte kan få en bättre manlig förebild än dig :D
Snart ska vi ut o gå med barnvagnen ;) bara 4 månader kvar! hihi LOve and kisses

2007-02-18 @ 19:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback