En härlig dröm

Godmorgon!
Inatt har jag nog haft den härligaste och mysigaste drömmen på väldigt länge. Det är verkligen en dröm som jag önskar att gå i uppfyllelse. Tyvärr kan jag inte berätta den för er, men för dom som känner mig riktigt bra tror jag vet vad den handlar om. Den kändes så otroligt verklig, jag ville verkligen inte vakna. Eller om jag säger såhär; Jag hoppades på att det var verkligheten när jag vaknade. Men tyvärr.. Jag får väl fortsätta att drömma och hoppas på att det någon gång blir verklighet.

Sitter här och äter frukost. Om ett tag så ska jag bege mig ner till frisören för att klippa mig. Och sen är det skoldags.

..men först! ..

HAR DU NÅGONSIN?
Ätit sushi:
Nej jag har aldrig vågat prova
Stått på scen: Ja några gånger, men det var länge sen nu
Blivit dumpad: Ja
Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja, tyvärr..
Klättrat på berg: Ja
Sett vita huset: Nej


ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt: Varmt.
Svart eller rött: Det beror på.. men jag säger rött
Regn eller snö: Regn.. måttlighet me
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Historia eller vetenskap: Historia
Matte eller engelska: Eneglska..jag hatar matte!


MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja
Vet den om det: Ja ..det vet jag att hon gör.
Gillar någon annan dig just nu: Ja..
Vad tittar du på hos en tjej: Insidan spelar större roll än utsidan

INOM DE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal:
Ja
Kramat någon: Japp
Kommit sams med dina föräldrar: Nej
Bråkat med en kompis: Nej, aldrig


GILLAR DU ATT

Ge kramar: Ja, kramar är bland det bästa som finns!
Ge massage: Javisst!
Gå promenader i regnet: Om det är hyggligt varmt ute så.. ja! :)


ÖVRIGT
Vad gjorde du förra sommaren: Kommer inte ihåg just nu.
Svär du för mycket: Det händer ibland..
När duschade du senast: Igårkväll
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta.
Vilken färg har dina underkläder: Vita boxers..
Vilken låt lyssnar du på just nu: Your song med Ewan McGregor ur filmen Moulin Rouge
Vad är bredvid dig just nu: En tallrik med mjölk och flingor

Hur ser ditt skrivbord ut: Det ligger väldigt massa saker och papper utspritt på det

Vad var det sista du åt: En tallrik med mjölk och flingor.. har inte ätit upp det än

Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Den jag förhoppningsvis gifter mig med
Har du en lavalampa: Nja.. jag har en liten lavalampa som funkar genom att man stoppar in den i USB-porten på datorn.. men det är ingen riktig sån. Så..Ja/Nej ..?

Hur är vädret just nu: Det är väldigt fint väder ute just nu. Solen lyser, -3C och jag vill gå ut!
Vad gjorde du igår natt: Satt och pratade med lite folk på msn

Vem pratade du sist med på telefon: En kompis.
Vad gör dig glad: Överraskningar!..bra överraskningar såklart.


Vart skulle du vilja du åka...

för att shoppa: London eller New York.

för att festa: Oj.. det vet jag inte. Miami?

för att ha sommar: Egypten kanske :) Eller någonstans i Usa..eller Australien! eller..Nya Zeeland..kanske Thailand.. okej, nu får jag sluta.
Vill du ha barn: Ja, absolut
Vad ska dom heta: Det får isåfall den jag får barn med vara med och bestämma :) Kan ju inte jag göra heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback