Det är i alla fall fredag..

Kom just från ett prov på lövfällande träd. Där fanns 21 barkvistade grenar som vi skulle känna igen med både det vetenskapliga namnet, sorten och det svenska namnet. 70% måste man ha för att få godkänt. Ta bort nollan och läs mina läppar när jag säger: FYFAN VAD DÅLIGT DET GICK! Åh.. :( Samma sak varje gång; jag kan identifiera kvisten med det svenska namnet.. men det vetenskapliga, nä det går ta mig fan inte in i mitt huvud. Åh vad arg jag är!
Never-fucking-mind.. nu är det fredag och 1½ timme kvar tills jag får helg. Den har jag längtat efter!
Okej, nu är jag glad. Jätteglad! Från och med den här meningen så ska jag lägga provet bakom mig och se allting positivt. Som läraren sa igår till mig; Det är bättre att misslyckas i skolan än i praktiken sen när man väl står där inför en kund som frågar en om vad det där är för träd som man planterat.."Eh, eh eh.. nä jag vet faktiskt inte!" ..woh! Ja.. får väl ta och göra om skiten helt enkelt. Har ju haft väldigt mycket annat den här veckan så jag skyller på att jag inte pluggat tillräckligt på kvistarna. Eller skyller kanske är helt fel ord.. Jag erkänner! :(

Men hallå! Positiv var det ju.. :) Fredag! Fredag! Fredag! :D Bio ikväll..godis, popcorn, läsk..
Och helg! Helg.. så himla skönt!
Skriver mer..nån dag. Kanske i helgen!
Nu ska jag gå till matsalen och köpa frukost.
Tjohej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback