Cara Mia.

Godmorgon. Det är Söndag och vi vaknar till ett alldeles vitt Stockholm. Snö.. Jag som hade skottat undan all snö igår och sen när man vaknar och tittar ut genom fönstret nästa dag så känns allt förgäves. Jag sa det igår och jag säger det igen: Jag vill ha vår!

Igår kväll så tittade jag på melodifestivalen tillsammans med min familj. Jag måste säga att det var rätt låt som vann. Ringde och röstade på den två gånger. Det var en riktig trallvänlig låt. Cara Mia. Tror den kommer bli en hit!

Så vad händer idag då: Ska väl ta och äta frukost snart och sen måste jag försöka få tag på Malin. Vi skulle ses idag. Har inte träffat henne på ja säkert 6-7 månader. Vi får väl se om vi hittar nåt trevligt fik att sätta oss på och snacka igenom tiden som gått sen vi sågs sist.

Måste ta och göra lite skolarbete också, men det får bli senare idag. Och sen vill jag titta på film. Får se hur mycket jag hinner med.. Jag skulle behöva åka till Ikea också för att titta på en ny sänglampa åt mig. Den jag har nu bara slutade att funka förra veckan. Skumt. Och ja, jag har provat att byta glödlampa :P

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback