åh..blä!

Hallo.
Hyvens vad dåligt jag mår! Idag är det en riktigt dagen-efter-dag.. men jag hade i alla fall kul igår.
Det är alltid trevligt att träffa sina vänner och gå ut tillsammans.
Vi var hos Jonte först där vi körde ett så kallat förkrök. Vi var väl typ tio, tolv stycken. Vid elva gick vi till tunnelbanan och åkte till Östermalmstorg och promenarade därifrån till Klubb Mera. Tio minuter senare stod vi i baren, det var typ ingen kö när vi kom dit. Konstigt, det brukar alltid vara så mycket folk där.  Träffade en gammal klasskompis ifrån 6an typ. Fattar inte hur hon kunde känna igen mig.. Men det var trevligt att se henne igen. Lite oväntat, men trevligt som sagt..
Vi hängde väl där till typ ett, halv två nån gång och sen tog jag, Ragge, Adde och Jonte en taxi till Hökmossen. Vi hade hört att det skulle vara efterfest där, men när vi väl kom fram så var det sjukt dött. Nästan inge folk.
Så vi drog vidare. Mötte Kevin och drog upp till honom med några som Adde hade ringt dit. Även det blev dött och jag ringde en taxi vid tre och åkte hem.

Och idag mår jag inge bra. Vaknade vid nio av att det kändes som om någon stod och slog en slägga mot mitt huvud. DUNK DUNK DUNK!...ååh.. Gick upp, tog en Ipren och gick och la mig igen i sängen. Somnade om till elva. Huvudvärken hade minskat lite.. från slägga till vanlig hammare. Suck.. låg och drog mig ett tag innan jag gick upp och gjorde två rostade mackor.

Och nu har det gått några timmar sen dess. Har hjälpt till att städa och så åt vi lunch ifrån McDonalds. Johan och jag åkte iväg och hämtade. Var även ute och hackade bort is ifrån uppfarten och entrén. Skottade undan allt och slängde ut det på gatan.
Fyllde på jordnötter till fåglarna så dom har något att käka också. Och så att Remmi har något att titta på, så klart. Det är skönt att vara ute i friska luften, en dag som denna.
Det var ju faktiskt rätt skönt ute, alltså vädret menat. Fyra plusgrader och "varma" vindar. Hade bara dunväst på mig. Riktigt nice. Nu vill jag ha vår.

Har tagit en paus ifrån städandet men ska väl ta och fortsätta nu. Tänkte bara skriva lite här :)

Har blivit fikasugen nu också. Blir nog en kopp te och nån kaka snart..

Skriver igen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback