Skandal!

Jag är så dålig på att skriva blogg just nu. Jag har ingen ork!, eller lust..tror jag. Det är alltid så mycket att göra när man kommer hem och då finns det inte tid till. Jag tror det var ungefär 16 dagar sen jag skrev blogg sist. Under den tiden har det inte hänt så mycket faktiskt. Eller ja, jag fyllde ju år den 19april. 21 år.. Grattis mig! :)
Men sen har jag bara varit på praktiken och jobbat och ja.. det vanliga liksom. Jag lovar att det ska bli en ändrig snart, jag ska börja skriva igen. Imorgon är min sista dag på praktiken och förhoppningsvis kommer jag kunna ha tid till bloggen då på kvällarna och eftermiddagarna, då jag förhoppningsvis inte kommer vara så trött så som jag är nu.

Ja just ja, jag har klippt mig. Det är en ganska så stor grej.. Jag har klippt mig ganska kort. Har aldrig haft såhär kort hår förut. Eller jo, tror jag hade det typ när jag var 3-4 år gammal. Men det är ju ett tag sen.. Aja, såhär ser jag ut i alla fall :)

Tack och hej, skriver snart igen!

image71
Ja det här e jag :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

snyggt det blev:)

2007-04-27 @ 11:47:08
Postat av: Emelie

Hehe snygg, men jag saknade din andra kalufs juh <3..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback