Jaha.

Dagens praktik avslutades med att Fredrik fick en P-bot på vindrutan. Tack! Tack du dumma jävla korkade P-vakt som inte såg mitt JÄTTEGULA parkeringstillstånd som låg innanför vinduran, ungefär sådär ett A4 stort!

..just precis innan jag såg den, var dagen helt okej. Vi började som vanligt med en vandring runt parken. Jag körde runt i golfbilen och plockade skräp. Det blev rätt mycket men det förstår jag eftersom det varit långhelg.

Efter frukosten så kom det en container till Koppartälten. Under alla år som Anders jobbat där har han samlat på sig en massa skrot och saker som han hittat när han städat parken. Det har han sen slängt in i en liten bod som vi städade ur idag. Kundvagnar, cyklar, brödbackar, plankor, batterier, färgburkar, däck och allt möjligt! Det tog ett tag. Vi höll på med det fram till lunchen och sen lite efter den.
Sen fanns det inte så mycket att göra så vi tog bilen och åkte runt i parken och bara "kollade läget". Vi hittade en del skräp som vi plockade upp och det blev i alla fall 2½ säck. Förstå vad folk skräpar ner! Vi plockade ju upp det mesta på morgonen..
Sen var det dags för mig att gå hem och det var då jag upptäckte den där vita lappen på vindrutan. Ja.. det blir till att sitta i telefon imornförmiddag och förklara att jag inte ska ha någon böter. Det går nog bra, hoppas jag...


Kommentarer
Postat av: Teddie

Yeah. Slå ner dom :D haha. Nä, men lycka till! :)

2007-04-10 @ 20:59:56
Postat av: Caroline

Lapplisor är bra när dom gör sitt jobb, men när dom är överambitiösa är dom ju bara irriterande.. :) Lycka till med samtalen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback