Glad Kiosk!

Heey yippi-kay-yeeh! Påsklov? Nja, bara ledig från praktiken fram till på tisdag. Då börjar jag igen. Men nä, det blir inge lov. Precis som jag skrev igår så kommer jag jobba på Zetas fredag, söndag och måndag. Men det blir nog bra, även om jag hade viljat vara ledig över påsken. Man får tänka pengar, det brukar funka.

Appropå pengar så fick jag besked från skatteverket idag att jag får tillbaka 1200kr på skatten. Det var ju en glad nyhet :) Lite klirr i kassan.. fast det tar ju ett tag innan dom pengarna kommer in på kontot.

Idag så plockade vi skräp som vanligt på morgonen och sedan släpade vi ris från träden som vi sågat ner igår. På eftermiddagen så kom traktorerna och plockade upp allt.

Vi vårstädade även den Kungliga Begravningsplatsen idag. Tog bort alla vinterdekorationer och blåste löv runt omkring gravplatsen. Det blev rätt fint. Vi krattade och fixade till runt de träd som fälldes igår också.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Meen! Vad elak jag känner mig nu... Söndagen blir rolig i alla fall :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback