Norra Begravningsplatsen Dag 12

Hej å hå!
Tillbaka på praktiken! Oj vad skoj jag haft idag, haha. På tavlan imorse när jag kom vid sju så stod det att jag skulle röja. Så letade först upp Kerstin och frågade vilket område jag skulle vara på och sedan så gick jag ner och hämtade en trimmer, med sele, hörselskydd och skyddsglasögon. Sen begav jag mig till område 7A. Jag skulle röja med Joel, Henrik och Johanna. Jag var tydligen först. Jag fick reda på att Johanna var sjuk och Henrik kom efter ett tag och nån timme senare kom Joel. Vi röjde hela passet fram till rasten och det var jättekul. Gillar att gå med trimmer runt gravarna och lyssna på musik samtidigt.

Efter frukostrasten så fick vi reda på att dom skulle stänga av vattnet i huset och att vi skulle äta lunch i det andra personalhuset längre bort, där lag 2 håller hus. Och så skulle vi äta en halvtimme tidigare, halv ett, så att det inte krockade med dom andra. Men när det väl var dags för lunch så var det bara jag, Joel, Carita och Kerstin som var där i andra personalhuset, haha. Var tog alla vägen? Skumt.
Joel och jag satt kvar jättelänge. Vi glömde bort tiden och satt bara och snackade. Han är så rolig! Trevlig kille måste jag säga. Hela laget som jag är hos är trevliga. Eftersom jag varit sjuk nu i några dagar så kom flera stycken fram till mig idag och frågade hur jag mådde och välkommnade mig tillbaka. Härligt folk. Det där gillar jag, verkligen.
Vi fortsatte att röja efter lunch. Det gjorde vi hela dagen. Och pratade en massa. Gillar Joel och Henrik. Sköna grabbar med skön humor. Haha.
Nej nu ska jag sova. Imorn är det en ny dag.
Hare! ..just ja. Vi såg en liten harunge som var jätterädd idag. Han hittade inte sin mamma och låg på still på samma ställe hela dagen. Vi tyckte synd om den lilla. Får se om han är kvar imorn.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback