Nice helg!

Jo jäklarns. Det blev en riktig kanonhelg!
Med min gamla skolkompis på besök från Uppsala och med en skön grill/bonfire fest hos mig i lördags kunde inte gjorde denna helg bättre.
Tack så hemskt mycket för att ni kom! Det var väl egentligen tänkt att det skulle komma 12-14 stycken..men vi blev 21 mot slutet. Haha, sådär slutar iaf alla mina get-togethers.. mer folk än man räknat med. Men det är ju iof positivt. Eftersom då vet jag ju att det uppskattas att jag har sådana här grejer. Det kommer bli fler gott folk, det lovar jag.
Ledig idag från skola. Lärararna hade någon slags planeringsdag..har städat huset tillsammans med mamma och lillebror. Nu får jag se om jag kan plugga lite..sommarblomsprovet ni vet..det är nu i veckan, på torsdag. Åh herrejävlar..ja..får se om det går bra. Får hoppas på det.

Förresten, ska se om jag kan få tag på några bilder från Bonfire-kvällen i lördags. Det var ju några som tog kort.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback