Norra Begravningsplatsen Dag 30 & 31

Hallelå där!
Vet att jag glömde skriva i fredags.. Men jag gjorde inte så mycket mer än vad jag gjorde dagen innan. Blåste löv. Fortfarande lika kul. Fast i och för sig, vi körde faktiskt med en "storblås". Det var jag, Lasse och sen Chris, som körde den stora fläkten. På fredagar städar man tydligen vägar på kyrkogården. Så vi ägnade oss inte så mycket åt att blåsa bort löv från gravar och så, utan nu så blåste vi bort dom från vägen istället.

Vet ni vad jag gjorde idag då? Ja just det, blåste löv. Det var kul idag med, men kanske inte lika roligt för det verkligen spöregnade. UÄÄ! Det var inte det minsta roligt..eller torrt.
Hoppas det är bättre väder imorn. Sista veckan!
Tjo.


storblås

Kommentarer
Postat av: me

Tycker om o läsa det du skriver, bra gjort! Önskar ja var lika duktig! =) Hoppas allt är bra med dig. Kram

2006-10-24 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback