Norra Begravningsplatsen Dag 29

Hej på er. Nu har jag börjat fundera på en sak.. hur många är det egentligen som läser det här som jag skriver? Får ju nästan aldrig några kommentarer..skriver jag tråkigt?

Whatever..
Idag så har jag..blåst löv..igen. SKOJ! Med Lasse och några till. Är man flera och blåser löv går det fortare!
(fan va dum jag är..klart det går fortare, det är ju logiskt!)
Alltså... det är ju positivt! Det går fortare och man hinner göra mer liksom.
Det regnade idag och det är faktiskt då det är som bäst att blåsa löv. Jag trodde det skulle vara mycket svårare men blåsen klarade faktiskt det förvånansvärt bra. Läste faktiskt alldeles nyss att den lövblåsen som jag använder har en luftkapacitet på 1260 m3/h.. det måste väl betyda att på en timme hinner man svepa upp så.. nä förresten, jag vet inte vad det kan betyda. Någon som har nån idé?
Sen läste jag också, att den klumpen som jag har gått omkring med på ryggen i snart en hel vecka väger 11,1kg.. inte undra på att jag får lite smått ont i axeln. Effekten ligger på 2,6 kw / 3,5 hk ...vad det betyder vet jag inte men det låter bra! Haha.
Jaja, imorn är det fredag. Kort dag. Sju til ett (7-13)! Det blir mer lövblåsning imorn.. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback