Norra Begravningsplatsen Dag 28

Hej på er!
Idag har jag blåst mer löv. Hela dagen lång med Lasse. Fast jag gick tidigare idag för jag skulle till optikern, så jag jobbade bara till tolv idag. Men vi hann blåsa lite i alla fall.
Jag tycker fortfarande att det är lika kul! Hehe.
Finns egentligen inte så mycket mer att skriva om den här dagen. Här kommer lite bilder!






Om man riktar ner blåsen i en stor lövhög.. ja då har man löv överallt sen.
löv1


Som jag skrev förut så blåser vi ihop allt och lägger det i strängar så att åkgräsklipparen kan samla upp allt på en gång. Smidigt och bra.
blås1


Vi blåser ut det till närmaste gångväg. Det blir enklare för klipparen att samla upp allt då.
blås2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback