Norra Begravningsplatsen Dag 22

Hallå hallå!
Idag har jag klippt ännu mera björk. Hela dagen lång. Björk björk björk.. Så roligt så! Har hunnit med att klippa tre träd idag. Det var rätt stora björkar faktiskt och det var väldigt mycket att göra. Vet inte riktigt om jag är klar med dom än. Är inte riktigt nöjd med hur det blev. Kanske fixar till det imorgon, vi får se.
Imorgon måste jag fråga Tomas och Kerstin om vad dom tycker hur jag har klippt och om det blev bra. Dom båda har varit borta idag, lediga från jobbet. Hoppas dom godkänner det, men det tror jag nog att dom gör. Det finns ett träd som jag blev mycket nöjd över, kanske lite stolt faktiskt över hur snyggt det blev.
Hade flakmopeden idag till min hjälp. Eftersom det är en ganska bra bit att gå ifrån "basen" så var det skönt att kunna köra stegen och allt björkris på flaket.
Jaja, vi får se vad jag ska göra imorn. Hörs då!

björksis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback