Bilskrot

Återigen en ny dag. Måndag morgon efter sportlovet. Uääck.. Fyfan säger jag bara. Och upp tidigt blev det också. Klockan 9 kom Gunnar och Tobbe förbi och hämtade upp mig. Vi skjutsade Tobbe till skolan och jag och Gunnar fortsatte mot en bilskrot i Gladö Industriomr. som ligger lite utanför Huddinge. Där parkerade vi och gick in till mottagningen som fanns där. Haha, Gurra glömde lägga i handbromsen så bilen rullade bakåt. Tur att jag slängde mig in och drog åt bromsen =P Vilken hjältemodig insats va! ..eller nä.
Jahaja, snart ska jag till skolan. Börjar 12:45 men pendeltåget går 11:28. Det är så dumt att man börjar så sent. Man måste käka lunch typ kvart i elva för att hinna till tåget. Och då blir man hungrig igen vid 3-tiden vilket innebär att då måste man gå hungrig till kvällsmaten som serveras vid 6-tiden på kvällen. En frukt löser inte detta gott folk, tro mig. För jag har provat.
Nähepp, ska väl ta och fixa mig nåt att få i magen, packa väskan och sen bär det väl av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback